Career

Marketinq və Kommunikasiya Departamentinin direktoru

Marketinq və kommunikasiya departamenti Baku
Marketinq və Kommunikasiya Departamentinin direktoru
İş barədə məlumat

- Şirkətin marketinq kommunikasiya strategiyalarının yazılması,şirkətin vizyonuna uyğun kommunikasiya planının hazırlanması
- Şirkətin bütün dizayn materiallarının hazırlanması
- Şirkətin marketinq sisteminin təkminləşdirilməsi
- Filiallar üzrə marketinq və kommunikasiya fəaliyyətinə nəzarət
- Komandanın idarə edilməsi
- Ənənəvi reklam platformasında reklam bölgüsünün həyata keçirilməsi və komandanın düzgün istiqamətdə yönləndirilməsi
- Digital platformalarda reklam strategiyasının yazılması və komandanın düzgün istiqamətdə yönləndirilməsi
- PR strategiyası üzrə düzgün imic reklamlarının keçirilməsinə rəhbərlik edilməsi
- Kreativ konseptlərin hazırlanması və prezentasiya olunması
- Əsasən ən son rəqəmsal vizual trendləri izləmək və tətbiq etmək
- Şirkətin saytına nəzarət etmək
İş şəraiti:
- İş qrafiki:5 tam iş günü,şənbə günü yarım gün
- İstirahət:Bazar günü

Namizədə tələblər
- Reklam/qrafik vizuallaşdırma sahəsində geniş iş təcrübəsi,bütün növ rəqəmsal vizual formatların hazırlanması ilə bağlı geniş təcrübə
- Adobe İllustrator,Photoshop və Corel Draw ilə mükəmməl işləmək bacarığı
- Güclü kommunikasiya bacarıqlarının olması
- Gərgin iş rejimində və çoxfunksiyalı komanda ilə işləmək bacarığı
- Strateji,analitik düşünmək və işləmək bacarığı
- Yüksək kreativ düşüncə,standartlardan kənara çıxmaq bacarığı
- Bu sahədə ən azı 3 illik iş təcrübəsi
- Xarici dil bilikləri Rus dili-yüksək səviyyədə,İngilis dili arzuolunandır
- Detallara diqqətli olmaq
- Müzakirə və inandırma qabiliyyəti
- Yaradıcılıq
- Yeniliyə açıqlıq
- Problemlərə həll edici yanaşma
Şəhər -Bakı
Yaş 25 - 50 yaş
Təhsil Ali
İş təcrübəsi 1 ildən 3 ilə qədər
Ətraflı məlumat üçün
(012) 430-89-49

[email protected]

İnsan Resursları şöbəsinin Rəhbəri

İnsan Resursları Baku
İnsan Resursları şöbəsinin Rəhbəri
Tələblər:


HR üzrə xaricdə əyani bakalavr və ya maqistr təhsili (Menecment, psixologiya və ya insan resursları sahəsində);
Bu sahədə ən azı 3 il iş təcrübəsi
İnsan Resurslarının idarə olunması funksiyaları, prosedurları haqqında biliklər;
AR Əmək qanunvericiliyini mükəmməl bilməli;
Azərbaycan və Rus dillərini əla, İngilis dilini yaxşı səviyyədə bilməli;
Vaxtın və konfliktlərin effektiv idarəedilməsi.
Məsuliyyət, dürüstlük, çeviklik və problem həlletmə bacarığı.
MS Office, xüsusilə Excell; 1C proqramı biliyi;
Rəhbərliyin tapşırıqlarının keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi;
İş barədə məlumat:

İnsan Resursları proqramlarının idarə edilməsi
Strategiyasının formalaşdırılması, İnsan Resursları siyasətlərini, prosedurlarını , qanunları və standartları işçılərə izah olunması
Biznesin strateji məqsədlərinə uyğun olaraq klinikanın strukturunun optimallaşdırılması 
Klinika üçün motivasiya proqramlarının hazırlanması
İşçilərin qiymətləndirilməsi, təlimi və inkişafı sisteminin hazırlanması və əlaqələndirilməsi, daxili təlim sisteminin keçirilməsi
Klinikanın Qayda və Standartlarının işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi, icrasına nəzarət 
Klinikanın təşkilati strukturunun və ştat cədvəlinin formalaşdırılması . İnsan Resursları şöbəsinin fəaliyyətini planlaşdırmaq, təşkil etmək. Kadrların idarə edilməsi, iş vaxtının uçotunun aparılması, kadr hesabatlarının və xərclərinin maliyyələşdirilməsi üzrə hesabatların hazırlanması
Bütün şöbələr və işçi kateqoriyaları üzrə vəzifə təlımatlarının hazırlanması
İşçilərin məlumat bazasının yaradılması . Tətil və iş qrafiklərini planlaşdırmaq. İşə qəbul ehtiyaclarını proqnozlaşdırmaq və s. İnsan Resuraları üzrə bütün əməliyyatların yerinə yetirilməsi
İnsan Resursları əməliyyatlarının həyata keçirilməsi zamanı Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinin tələblərini təmin edilməsi
İşə qəbul, işdən çıxış, davamiyyət, məzuniyyət, ezamiyyət, intizam tənbehləri və digər bütün əməliyyatları qanunvericiliklə müəyyən olunmuş qaydada həyata keçirilməsi
Bütün əməliyyatların Emas.sosial.gov.az, e-sosial elektron portalında işlənilməsi 
İşə davamiyyət cədvəlinin hazırlanması
Xəstəlik vərəqəsinin, sosial, əmək məzuniyyətinin hesablanması və icrası və s.
Şərtlər:

İş qrafiki 5 günlük, Bazar ertəsi-Cümə saat 09:00 -dan 18:00-dək, 
İstirahət:Şənbə və  Bazar günləri;
Əmək haqqı: 2000-3000 AZN

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən mövzü hissəsində “İnsan Resursları şöbəsinin rəhbəri” qeyd edərək CV formalarını [email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur.